»Pogosto se zgodi, da kaj kupim veliko dražje, kot sem sprva načrtoval.«
»Več kot kakršna koli videopredstavitev, članek ali manifest šteje, če kupci na koncu tudi kupijo tvoje izdelke.«
»To je izdelek za tiste, ki so pripravljeni veliko plačati za stvar s podpisom prestižnih modnih znamk. In tem ljudem ni mar za praktično uporabnost.«
»Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.«
»Gre za prestižen umetniški projekt.«
»Letošnja kolekcija je zastavljena malo drugače, kot naše prejšnje. Izkorišča format modne piste z vsemi atributi; videoozadja, glasbenega efekta ter gledališke enkratnosti. Je bolj konceptualna in gledališka; spektakel, sploh ne komercialna predstavitev izdelkov.«
»Modna industrija veliko prispeva k podnebnim in ekološkim izrednim razmeram, da ne omenjam njenega vpliva na nešteto delavcev in skupnosti, ki jih izkoriščajo po vsem svetu, da bi nekateri uživali v hitri modi, ki jo mnogi obravnavajo kot izdelke za enkratno uporabo.«
»Da imamo dobre fakultete, ki konkurirajo tudi bistveno prestižnejšim oziroma na papirju prestižnim fakultetam iz drugih držav Evrope.«
»Izdelka ne priporočamo za vsakdanjo uporabo kot dežnik, ampak je to bolj dodatek, poleg tega ima veliko vrednost med zbiratelji.«
»Od prvotnih skic do končnega izdelka – več kot leto dni smo izpopolnjevali mojo linijo, da bi zagotovili, da je vsaka tkanina, šiv in detajl tako moden kot funkcionalen. Ta kombinacija je vse, kar sem si kdaj želela na strmini.«
»Marta Kos je dobila prestižen, vendar zahteven resor.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju